Upoznajte Leš Racing tim!
Iza ekipe Leš Racing-a vrlo je napeta i uzbudljiva sezona u auto utrkama. Marin Leš, vozač auto kluba Zagorje-Oroslavje nastupao je na čak 17 utrka Prvenstva Hrvatske u čak 5 različitih disciplina, ponekad i sa preko 200 natjecatelja na pojedinačnom natjecanju. Njegov Citroen AX bio je u pogonu gotovo svaki vikend u proljetnim, ljetnim i jesenskim mjesecima. Kada se podvuče crta i pogledaju rezultati može se zaključiti da je to bila odlična sezona za mladog zagorca koji je sezone 2021. uvjerljivo najbolji u svojoj županiji.
Najbolji rezultat ostvario je u Prvenstvu Hrvatske na brdskim stazama. Do samog kraja borio se za treću poziciju u najzahtjevnijoj i najbrojnijoj klasi automobila, klasi E1-15 s motorima do 1600 kubičnih centimetara. Utrka na samom jugu Hrvatske, u Dubrovniku, odlučila je o konačnoj poziciji na kraju sezone. Marin je zauzeo odlično četvrto mjesto u konkurenciji od 27 vozača, stotinke su ga dijelile od trećeg, no kako kaže ne žali: "Sezona brda je bila iznad svih planova i očekivanja, biti četvrti u tako jakoj konkurenciji sa ovakvim autom je za nas veliki uspjeh."
Također odličnu sezonu imao je u nešto slabijoj disciplini; Formuli Driver. Disciplina slična brdu, no sadrži šikane koje tu disciplinu čine više tehničnom. Jedna pobjeda i dva druga mjesta u klasi dovela su ga do medalje srebrnog sjaja na kraju sezone.
Valja spomenuti i sezonu auto-slaloma. Disciplina u kojoj se vozi između čunjeva te se, osim borbe sa štopericom, puno koncentracije treba posvetiti točnoj vožnji, tj. paziti da se nijedan čunj ne sruši jer se svaki penalizira sa 2 sekunde kazne na odvoženo vrijeme. U svojoj zadnjoj sezoni među juniorima Marin je zauzeo sjajno treće mjesto na kraju sezone.
Planovi za sezonu 2022. već se kuhaju, a na poboljšanju automobila radi se od početka godine. Cilj je napad na Formula Driver prvenstvo, a također će se voziti što vise utrka zavisno od financijske situacije.
"Za 2022 unaprijediti ćemo auto kako bi bilo još vise konkurentniji te probati pomrsiti planove drugima u raznim disciplinama".
Dizajn automobila za sada ostaje skoro isti, no ako se jave neki sponzori vrlo lako može doći do promjene, a također mjesta za naljepnice na autu ima dovoljno. I ne, nije to jedino mjesto na kojem potencijalni sponzori mogu dobiti reklamu.
Leš Racing aktivan je i na društvenim mrežama gdje broji preko 6000 pratitelja te se puno više o timu može pronaći na Facebook, Instagram i Youtube kanalima - @Leš Racing.