Održana tradicionalna brdska auto utrka "Nagrada Stubičkih Toplica"
Tradicionalna brdska auto utrka „NAGRADA STUBIČKIH TOPLICA“ održala se ovu godinu 26. puta za redom u organizaciji Auto kluba „INA DELTA“ Zagreb u suorganizaciji s Općinom Stubičke Toplice te počasnim pokroviteljima: Milanom Bandićem, Gradonačelnikom Grada Zagreba i Željkom Kolarom, Županom Krapinsko- zagorske županije.
U svečanom uvodu gledateljima i natjecateljima se obratio Berislav Čegelj, predsjednik AK „INA Delta“ Zagreb te zahvalio na uspješnoj suradnji i potpori između Općine Stubičke Toplice i Krapinsko- zagorske županije te AK „INA Delta“. Također se prisutnima obratio Anđelko Ferek Jambrek, zamjenik Župana Krapinsko- zagorske županije te izrazio zadovoljstvo o održavanju utrke već dvadeset i šestu godinu za redom te također najavio daljnju uspješnu suradnju. Na kraju se prisutnima obratio i proglasio utrku otvorenom Josip Beljak, načelnik Općine Stubičke Toplice i izaslanik pokrovitelja priredbe Milana Bandića, Gradonačelnika Grada Zagreba.
Uz bodovanje Prvenstva Republike Hrvatske za moderna vozila Kategorija I (turistička vozila) i Kategorije II (formule i prototipovi), te PH povijesnih vozila, rezultati se boduju i za Državno prvenstvo Republike Slovenije, kao i Pokalno prvenstvo AŠ 2005, a u međunarodnom segmentu za FIA CEZ Prvenstvo Srednjoeuropske zone za povijesna vozila, te Alpe Adria Hill Climb Cup.
Prijavljeno je bilo 96 vozača, među kojima čak 73 „domaća“ iz 21 kluba, dok će uz mali broj samo 21 vozača Slovenije nastupiti još po jedan Talijan i Austrijanac.
Utrka je memorijalna u znak sjećanja na preminule zaslužne ljude sljemenske utrke. Za rekord staze vozači će se boriti u okviru „Trofeja Slobodan Pavlović“, što se odvija deseti put, u znak sjećanja na svojevremenog utemeljitelja i direktora utrke. Za ukupni poredak utrke svojevrsni „Grand prix“ dodijelit će se priznanje „Memorijal Vladimir Bosnar“ u znak sjećanja na dugogodišnjeg načelnika Općine Stubičke Toplice, dok Memorijal što se vozi u znak sjećanja na istaknutog automobilistu Miroslava Robića, okuplja iz godine u godinu sve više poklonika.
Brdska auto utrka “NAGRADA STUBIČKIH TOPLICA” predstavlja jedno od najtežih i najpopularnijih automobilističkih natjecanja na brdskim stazama u našoj zemlji i redovito privlači značajan interes medija i sponzora,te veliki broj natjecatelja i publike.
Organizatori s mnogo sportskog entuzijazma godinama uređuju najtežu brdsku stazu u Hrvatskoj, koja u dužoj inačici,sasvojih 9.993 metra, predstavlja i najdužu brdsku stazu u Europi, a po zahtjevnosti glede konfiguracije zavoja, uspona i raznovrsnosti sasvim sigurno i jednu od najtežih.
Unatoč teškim prilikama u kojima se u devedesetim godinama prošlog stoljeća razvijala ova priredba, ona je dugo zauzimala vodeće mjesto u našoj zemlji, a po svim organizacijskim mjerilima već tada je trebala biti i natjecanje za prvenstvo Europe u čemu su priječili isključivo sigurnosni uvjeti glede kvalitete asfaltne podloge i nedovoljnih zaštitnih ograda, što je i razlog što se četiri godine (2004.-2007.) ova utrka nije se mogla organizirati na svojoj domicilnoj stazi “Zagorje”, već je uz jednu godinu neodržavanja, dislocirana u Mariju Bistricu, Ogulin i Skradin.
Velika ulaganja za sanaciju i uređenje prometnice Pila–Hunjka, pa time i staze“ Zagorje”, koja su realizirana 2008.g., od strane Grada Zagreba, Županije Krapinsko- zagorske i Općine Stubičke Toplice, te sponzora AK“INA DELTA” Zagreb, doprinijela su da, sada možemo slobodno reći, kako se na ovu stazu može vratiti brdska auto utrka, kao jedno priznato i prestižno natjecanje koje ima svoj „image“ u domaćim i međunarodnim sportskim krugovima, te uz veću podršku medija i sponzora ponovno krenuti sa kandidaturom za prvenstvo Europe.
Ranija uspješna organizacija priredbe i 2017. godine sigurnosno novo uređena staza i novi park vozača, omogućili su nastup i atraktivnim trkaćim prototipovima, a kandidatura za sustav prvenstva FIA European Historic Hill Climb Championship, naglašavaju optimizam organizatora i potiču njihov konačni cilj dobivanja najvišeg međunarodnog statusa-natjecanja za prvenstvo Europe.
Dosadašnji pobjednici na brskoj auto utrci "Nagrada Stubičkih Toplica":
2019. |
Dejan Dimitrijević |
HR |
Seat Leon 3.2 Turbo |
grupa E |
2018. |
Milan Bubnič |
SLO |
Lancia Delta HF Integrale |
grupa A |
2017. |
Domagoj Pereković |
HR |
Mitsubishi Lancer Evo IX |
grupa E |
2016. |
Istvan Kavecz |
HR |
BMW E90 V8 4.0 |
grupa E |
2015. |
Siniša Krainc |
HR |
Ford Escort RS Cosworth |
grupa H |
2014. |
Siniša Krainc |
HR |
Ford Escort RS Cosworth |
grupa H |
2013. |
Istvan Kavecz |
HR |
BMW E90 V8 4.0 |
grupa E |
2012. |
Siniša Krainc |
HR |
Ford Escort RS Cosworth |
grupa H |
2011. |
Siniša Krainc |
HR |
Ford Escort RS Cosworth |
grupa H |
2010. |
Niko Pulić |
HR |
Dallara F3 393 |
grupa E |
2009. |
Siniša Krainc |
HR |
Ford Escort RS Cosworth |
grupa H |
2008. |
Branko Krstulović |
HR |
Opel Vectra |
grupa H |
2007. |
Boris Durlen |
HR |
Ford Escort RS Cosworth |
grupa H |
2006. |
Ronald Šuran |
HR |
Dallara 303 |
grupa E |
2005. |
Silvio Bajde |
HR |
BMW 320i |
grupa ST |
2003. |
Niko Pulić |
HR |
F3 Dallara 392 |
grupa E |
2002. |
Boris Durlen |
HR |
Ford Escort RS Cosworth |
grupa A |
2001. |
Boris Durlen |
HR |
Ford Escort RS Cosworth |
grupa A |
2000. |
Dražen Belohradski |
HR |
Prototip PRC |
grupa C |
1999. |
Vladimir Stankovič |
SLO |
F3 Dallara 392 |
grupa E |
1998. |
Slavko Dekleva |
SLO |
BMW 320i |
grupa ST |
1997. |
Josef Krečmer |
CZ |
Lucchini P-3/96 |
grupaCN |
1996. |
Niko Pulić |
HR |
Lancia Delta HF Integrale |
grupa A |
1995. |
Rodolfo Aguzzoni |
I |
Osella PA-9 BMW |
grupa C3 |
1994. |
Rodolfo Aguzzoni |
I |
Osella PA-9 BMW |
grupa C |
1993. |
Niko Pulić |
HR |
BMW M3 |
grupa A |
Detaljne rezultate brdske auto utrke pogledajte ovdje: http://www.ak-inadelta.hr/sljeme2019/rezultati.html