Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STUBIČKE TOPLICE
NAČELNIK
KLASA:372-01/12-01/1
URBROJ:2113/03-03-12-1
Stubičke Toplice, 11.01.2012.
Na temelju odredbe čl. 6. st. 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Nar. nov. br. 125/11) i čl. 4. st. 2. Odluke o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 37/09) načelnik Općine Stubičke Toplice donosi sljedeću
ODLUKU O OBJAVI JAVNOG NATJEČAJA
ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA
Predmet ovog natječaja je zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice kako slijedi:
– adresa poslovnog prostora: Strmec Stubički 161, Stubičke Toplice, zgrada sagrađena na k.č.br. 1922/2 k.o. Strmec Stubički
– namjena: trgovina
– površina poslovnog prostora: 52,14 m2, a sastoji se od prostora za obavljanje ugostiteljske djelatnosti površine 38,75 m2, prostora za skladište površine 7,19 m2, te dva WC-a ukupne površine 6,20 m2
– stanje prostora: u viđenom stanju
– početni iznos zakupnine: 2.085,60 kuna (40 kn/m2) mjesečno
– zakupnina se plaća mjesečno unaprijed, najkasnije do petoga dana u mjesecu
– vrijeme zakupa: pet (5) godina.
OPĆE ODREDBE:
1. Podaci o zakupodavcu:
OPĆINA STUBIČKE TOPLICE
VIKTORA ŠIPEKA 16
STUBIČKE TOPLICE
OIB:15490794749
2. Natječaj se provodi prikupljanjem pismenih ponuda u zatvorenim omotnicama.
3. Rok za dostavu ponuda je 8 (osam) dana od dana objave natječaja.
4. Pisane ponude se dostavljaju na adresu Općine Stubičke Toplice, Viktora Šipeka 16, 49244 Stubičke Toplice, u zatvorenoj omotnici s naznakom „PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA – NE OTVARAJ“, neposredno svakog radnog dana od 07,00 do 15,00 sati, ili poštom, preporučenom pošiljkom.
5. Otvaranje ponuda održat će se dana 19. siječnja 2012. u 15,00 sati u Uredu načelnika Općine Stubičke Toplice. Otvaranje ponuda nije javno.
6. Poslovni prostor može se pregledati za vrijeme trajanja natječaja svakog radnog dana od 07,00 do 15,00 sati, uz prethodnu najavu Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Stubičke Toplice i uz pratnju komunalnog redara.
7. Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
– osnovne podatke o pravnoj ili fizičkoj osobi ponuditelja (na obrascu)
– isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar ili odgovarajuću potvrdu, kojima ponuditelj dokazuje: da protiv njega nije pokrenut stečajni postupak, odnosno da se ne nalazi u postupku likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da ju nije već obustavio. Dokaz ne smije biti stariji od šest mjeseci od dana objave natječaja. Dokaz se dostavlja u izvorniku ili ovjerenoj preslici.
– radi dokazivanja da je ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, i drugih državnih davanja, ponuditelj je obvezan podnijeti potvrdu porezne uprave o stanju duga – dokaz ne smije biti stariji od trideset dana od dana objave natječaja, a podnosi se u izvorniku ili ovjerenoj preslici
– potvrda da ponuditelj nema nepodmirenih obveza prema Općini Stubičke Toplice, koju potvrdu izdaje Jedinstveni upravni odjel Općine Stubičke Toplice na zahtjev ponuditelja. Dokaz se podnosi u izvorniku ili ovjerenoj preslici. Dokaz ne smije biti stariji od trideset dana od dana objave natječaja
– dokaz o uplaćenom jamstvu za ozbiljnost ponude: jamstvo za ozbiljnost ponude iznosi 2.085,60 kuna, a uplaćuje se u korist Proračuna Općine Stubičke Toplice na žiro račun broj 2360000-1842200007 koji se vodi kod Zagrebačke banke d.d. Zagreb, s pozivom na broj odobrenja 68 7706 - OIB. Ponuditelju čija ponuda ne bude odabrana, jamstvo će se vratiti. Odabrani ponuditelj koji ne pristupi sklopanju ugovora o zakupu u propisanom roku, dostavi neistinite ili neodgovarajuće dokaze o sposobnosti sudjelovanja na natječaju, ili prilikom potpisivanja ugovora o zakupu ne priloži jamstvo za uredno izvršenje ugovora, gubi pravo na povrat jamstva za ozbiljnost ponude
–i znos ponuđene mjesečne zakupnine
8. Odabrani ponuditelj dužan je sklopiti ugovor o zakupu poslovnog prostora u roku od o s a m dana od dana dostave odluke o odabiru.
9. Ugovor o zakupu poslovnog prostora, sukladno odredbi čl. 4. st. 3. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora i čl. 10. st. 4. Odluke o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice, mora biti u pisanom obliku i solemniziran po javnom bilježniku. Trošak solemnizacije ugovora snosi zakupnik.
10. Prilikom potpisivanja ugovora o zakupu, odabrani ponuditelj dužan je dostaviti jamstvo za uredno izvršenje ugovora u obliku bjanko zadužnice na iznos godišnje zakupnine, odnosno na iznos do 50.000,00 kuna.
11. Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja, uz ispunjenje uvjeta iz natječaja, sadrži i najviši iznos zakupnine.
12. Na ovom javnom natječaju ne može sudjelovati natjecatelj koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja natječaja ima dospjelih, a nepodmirenih obveza prema Općini Stubičke Toplice ili prema državnom proračunu.
13. Javni natječaj će se objaviti na Radio Stubici, internetskoj stranici Općine Stubičke Toplice: www.stubicketoplice.hr, te na oglasnoj ploči Općine Stubičke Toplice.
NAČELNIK
OPĆINE STUBIČKE TOPLICE
Vladimir Bosnar
OBRAZAC PONUDE