CEF TELEKOM PROJEKT
CEF TELEKOM PROJEKT Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta In-LoRe (Croatian eInvoicing for Local and Regional Authorities) – uvođenja elektroničkog računa u poslovanje tijela lokalne i područne samouprave
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta je nositelj projekta "In-LoRe (Croatian eInvoicing for Local and Regional Authorities)", s do sada najvećim brojem konzorcijskih partnera, odnosno njih ukupno 80, a jedan od projektnih partnera je i Općina Stubičke Toplice. Projekt se financira u okviru Programa CEF (Connecting Europe Facility – Instrument za povezivanje Europe) u iznosu od 75% od njegove ukupne vrijednosti. Općina Stubičke Toplice sudjeluje kao korisnik bespovratnih sredstava.
Cilj projekta je poticanje širenja i ubrzanje korištenja strukturiranog elektroničkog računa od strane javne uprave, nacionalno i prekogranično, kroz osiguravanje tehničkih i operativnih preduvjeta tijela javne uprave za integraciju sa središnjom platformom „eRačun za državu“.
Svrha projekta je osiguranje tehničkih i organizacijskih preduvjeta s ciljem brže, sigurnije i transparentnije razmjene elektroničkih računa između poslovnih subjekata i lokalne samouprave putem tehnološke osnovice „eRačun za državu“.
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta kao CEF Telekom koordinator i partner projektu organiziralo je javno predstavljanje rezultata CEF projekta „Croatian eInvoicing for Local and Regional Authorities“ (In-LoRe) CEF Action No: 2017-HR-IA-0143.
Svrha i cilj događanja bila je predstaviti široj javnosti i zainteresiranim dionicima eRačun i njegovo uvođenje u procese javne nabave u Republici Hrvatskoj, novi zakonodavni okvir i europsku normu za eRačun te ujedno predstaviti i In-LoRe projekt, kao i dosadašnje projekte i njihove ključne rezultate koji su postignuti provođenjem projekta kroz CEF Telekom program.Događanje je pružilo voditeljima projekta da pobliže upoznaju sudionike i javnost s eRačunom i njegovim uvođenjem u postupke javne nabave u Republici Hrvatskoj. Predstavljeni su koordinator kao nositelj projekta i 80 projektnih partnera te pojedinosti o projektu:
- 12 mjeseci trajanja projekta – od 03.09.2018. do 03.09.2019.
- Vrijednost projekta preko 1 miljun Eura
- 4 glavne projektne aktivnosti
- Najveći CEF Telekom partnerski konzorcij
Rezultat ovog projekta biti će usklađenje 80 javnih tijela s eRačun zahtjevima Direktive 2014/55/EU.
65 projektnih partnera registrirano je na središnji portal „eRačun za obveznike javne nabave” u svrhu omogućavanja zaprimanja i obrade elektroničkih računa usklađenih s Europskom normom (EN) i provođenja postupka obračuna/likvidacije eRačuna.
54 projektna partnera izvršila su prilagodbe za zaprimanje i obradu elektroničkih računa usklađenih s Europskom normom (EN) te integrirani s platformom „eRačun za državu”. Provedeni su treninzi projektnih partnera i ostalih ključnih dionika – cca 30 radionica, a educirano je cca 1000 subjekata.
Također su se sudionici podsjetili na zakonodavni okvir, modele razmjene eRačuna koji su najčešći u Republici Hrvatskoj, funkcionalnost nacionalne centralne platforme za razmjenu eRačuna sukladno europskoj normi za eRačun. Sudionicima je također prezentiran CEF Telekom program, dosada završeni i prijavljeni projekti (eInvoicing, eDelivery, eProcurement, Cyber Security), gradivni blokovi CEF Telecom te natječaji koji su otvoreni do 14. studenog 2019. u svrhu korištenja tehnologija za konkurentnije i sigurnije digitalno gospodarstvo, s posebnim naglaskom na buduće projekte koje će provoditi Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta.