9., svečana sjednica Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice
Općinsko vijeće Općine Stubičke Toplice na svojoj 9., svečanoj sjednici održanoj dana 29. prosinca 2009. godine usvojilo je sljedeći
D N E V N I R E D
1. Usvajanje zapisnika sa osme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
2. Izvješće načelnika o izvršenim radovima na području Općine Stubičke Toplice u razdoblju od 01.01.2009. do 31. 12.2009. godine.
3. Donošenje Odluke o trećoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu sa pratećim odlukama.
4. Donošenje Odluke o trećoj izmjeni Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu.
5. Donošenje Odluke o trećoj izmjeni Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu.
6. Donošenje Odluke o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice.
7. Donošenje Odluke o cjeniku za korištenje poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice i javnih površina kojima upravlja Općina Stubičke Toplice.
8. Pitanja i prijedlozi.
Prema utvrđenom dnevnom redu donijete su Odluke:
Ad.1.
Usvajanje zapisnika sa osme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
Zapisnik sa osme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice jednoglasno je usvojen.
Ad.2.
Izvješće načelnika o izvršenim radovima na području Općine Stubičke Toplice u razdoblju od 01.01.2009. do 31. 12.2009. godine.
Načelnik Općine Stubičke Toplice gdin. Vladimir Bosnar podnio je izvješće o izvršenim radovima na području Općine Stubičke Toplice u razdoblju od 01. siječnja do 31. prosinca 2009. godine.
Ad.3.
Donošenje Odluke o trećoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu sa pratećim odlukama.
Jednoglasno je donesena
O D L U K A
I
Općinsko vijeće Općine Stubičke Toplice donosi treću Izmjenu Proračun Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01.01. do 31.12.2009. godine sa prihodima od 13.617.600,00 kuna i rashodima od 13.617.600,00kuna, kako slijedi:
Plan
Prihodi se po strukturi raspoređuju po:
- prihodima poslovanja 12.634.292,43
- prihodima od nefinancijske imovine 24.500,00
- razlikom višak/manjak 958.807,57
Rashodi se odnose na:
- rashode poslovanja 6.784.010,00
- rashode za nefinancijsku imovinu od 6.833.590,00
III
Treća izmjena Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu objavit će se u „Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije“.
Ad.4.
Donošenje Odluke o trećoj izmjeni Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu.
Jednoglasno je donesena
TREĆA IZMJENA PROGRAMA GRADNJE OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
NA PODRUČJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2009. GODINU
Članak 1.
Trećom izmjenom Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu mijenja se procjena troškova i iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje Programa i to za:
-javne površine,
-nerazvrstane ceste,
-groblje,
-javnu rasvjetu,
-opskrbu pitkom vodom,
-odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda,
a sukladno Trećoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice.
Članak 2.
Tablica koja sadrži opis poslova s procjenom troškova i iskazom financijskih sredstava potrebnih za gradnju pojedinih objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te izvor financiranja sastavni je dio i prilog ovog Programa.
Članak 3.
Treća izmjena Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2009. godinu, sastavni je dio Treće izmjene Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu.
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.5.
Donošenje Odluke o trećoj izmjeni Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu.
Jednoglasno je donesena
TREĆA IZMJENA PROGRAMA ODRŽAVANJA OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
NA PODRUČUJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2009. GODINU
Članak 1.
Trećom izmjenom Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu mijenja se procjena troškova i iskaz financijskih sredstava za održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture sukladno Trećoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice, i to za:
-održavanje javnih površina,
-odvodnju atmosferskih voda,
-održavanje nerazvrstanih cesta,
-javnu rasvjetu i
-održavanje sustava opskrbe pitkom vodom na lokalnom vodovodu Sljeme-Pila-Strmec Stubički.
Članak 2.
Opis poslova po djelatnostima sa procjenom troškova i iskazom financijskih sredstava dan je u Tabeli 1. koja je sastavni dio i prilog ovog Programa.
Članak 3.
Treća izmjena Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2009. godinu, sastavni je dio Treće izmjene Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu.
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.6.
Donošenje Odluke o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice.
Jednoglasno je donesena
ODLUKA O ZAKUPU POSLOVNOG PROSTORA
U VLASNIŠTVU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE
Članak 1.
Ovom Odlukom se uređuje uvjeti i postupak davanja u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice, zasnivanje i prestanak zakupa, te međusobna prava i obveze zakupodavca i zakupnika.
Članak 2.
Poslovnim prostorom smatraju se poslovna zgrada, poslovna prostorija, garaža i garažno mjesto.
Poslovnom zgradom smatra se zgrada namijenjena obavljanju poslovne djelatnosti ako se pretežitim dijelom i koristi u tu svrhu.
Poslovnom prostorijom smatraju se jedna ili više prostorija u poslovnoj ili stambenoj zgradi namijenjenih obavljanju poslovne djelatnosti koje, u pravilu, čine građevinsku cjelinu i imaju zaseban glavni ulaz.
Garaža je prostor za smještaj vozila.
Garažno mjesto je prostor za smještaj vozila u garaži.
Članak 3.
Općinsko vijeće može posebnom odlukom propisati da se poslovni prostor u zgradama u vlasništvu općine koje se nalaze u određenim ulicama, dijelovima ulica ili na određenim trgovima može koristiti za obavljanje samo određenih djelatnosti.
Članak 4.
Poslovni prostor u vlasništvu Općine Stubičke Toplice daje se u zakup putem javnog natječaja.
Postupak natječaja provodi i odluku o najpovoljnijoj ponudi donosi načelnik Općine Stubičke Toplice.
Odluka o objavi javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora sadrži podatke o:
- zakupodavcu,
- poslovnom prostoru koji se daje u zakup: adresu, namjenu i površinu,
- početnom iznosu zakupnine,
- vrijeme na koje se poslovni prostor daje u zakup,
- mjesto i vrijeme do kojeg treba dostaviti ponude,
- iznos jamčevine koji treba položiti za sudjelovanje u natječaju,
- rok u kojem je najpovoljniji ponuditelj dužan sklopiti ugovor o zakupu,
- pravo prvenstva u slučaju kad se natječaj objavljuje jer sadašnji zakupnik nije prihvatio sklapanje novog ugovora o zakupu,
- podatke o dokumentaciji koju treba priložiti uz ponudu, odnosno naznaku gdje se mogu dobiti podaci o potrebnoj dokumentaciji,
- druge posebne uvjete.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Članak 5.
Na natječaju mogu sudjelovati pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju uvjete iz natječaja.
Na natječaju ne mogu sudjelovati osobe koje redovito ne ispunjavajusvoje financijske obveze prema Općini Stubičke Toplice.
Članak 6.
Osobe koje sudjeluju u natječaju moraju položiti jamčevinu za ozbiljnost ponude.
Jamčevina iznosi mjesečni iznos zakupnine, a uplaćuje se na žiro račun Općine Stubičke Toplice.
Jamčevina se vraća ponuditeljima koji nisu odabrani, a jamčevina odabranog ponuditelja se zadržava i uračunava u zakupninu.
Jamčevina se zadržava i u slučaju kad odabrani ponuditelj dostavi neistinite ili neodgovarajuće dokaze o sposobnosti sudjelovanja na natječaju ili kad odbije sklopiti ugovor.
Članak 7.
Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
- osnovne podatke o pravnoj ili fizičkoj osobi koja se natječe – na obrascu,
- isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar ili odgovarajuću potvrdu,
- original ili ovjerenu presliku dokumentacije kojom se dokazuje pravo prvenstva
- dokazotomedajenatjecateljuplatio jamčevinu;
- ponuđeni iznos zakupnine.
Članak 8.
Ponude se otvaraju istovremeno s istekom roka za dostavu ponuda.
Ponude otvara povjerenstvo koje imenuje načelnik. Prilikom otvaranja ponuda povjerenstvo sastavlja zapisnik u kojem se utvrđuju podaci o ponuditeljima, ponuđenom iznosu zakupnine, te ispunjenje ostalih uvjeta iz natječaja.
Članak 9.
Natječaj je pravovaljan i ako bude dostavljena samo jedna ponuda.
Članak 10.
Po isteku roka od osam, a najviše petnaest dana, odabrani ponuditelj je dužan sklopiti ugovor o zakupu.
Ugovor o zakupu sklapa se u pisanom obliku.
Ugovor o zakupu sadrži:
- naznaku ugovornih strana,
- podatke o poslovnom prostoru,
- djelatnost koja će se obavljati u poslovnom prostoru,
- odredbe o korištenju zajedničkih uređaja i prostorija u zgradi, te zajedničkih usluga u zgradi i rok njihova plaćanja,
- rok predaje poslovnog prostora zakupniku,
- vrijeme na koje je ugovor sklopljen,
- iznos zakupnine i rokove plaćanja,
- odredbe o prestanku ugovora, posebno o otkazu i otkaznim rokovima,
- mjesto i vrijeme sklapanja ugovora.
Ugovor sadrži i druge odredbe iz Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora, odnosno odredbu da se na sve što nije određeno ugovorom, primjenjuju odredbe toga Zakona.
Ugovor se sklapa kao ovršna isprava, a troškove solemnizacije snosi zakupnik.
Članak 11.
Sadašnjem zakupniku koji uredno izvršava obveze iz ugovora o zakupu, ponudit će se sklapanje novog ugovora o zakupu, najkasnije šezdeset dana prije isteka roka na koji je ugovor sklopljen.
Ako sadašnji zakupnik ne prihvati ponudu u roku od trideset dana, načelnik će raspisati javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u kojem će početni iznos zakupnine biti onaj koji je ponuđen sadašnjem zakupniku.
U slučaju iz stavka 2. ovog članka prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja Domovinskog rata i članovi njihovih obitelji.
Članak 12.
Ugovor o zakupu sklapa se na vrijeme od pet godina.
Zakupnina se plaća utvrđeni iznos zakupnine mjesečno unaprijed, najkasnije do petog dana u mjesecu.
U zakupninu nije uračunata naknada za troškove korištenja zajedničkih uređaja i obavljanja zajedničkih usluga u zgradi u kojoj se nalazi poslovni prostor.
Članak 13.
Zakupnik nema pravo dati u podzakup poslovni prostor ili dio poslovnog prostora.
Članak 14.
Zakup prestaje smrću, odnosno promjenom pravnog sljednika, ali se odobrava stupanje u prava i obveze zakupnika sljedećim osobama:
- supružniku ili djeci (zakupnikovom posvojčetu i pastorcima), ako zakupnik umre ili ode u mirovinu,pod uvjetom da nastave obrt iste ugovorenedjelatnosti i pod uvjetom da nastave izvršavati obveze u roku od trideset dana od dana smrti
- pravnoj osobi koja je pravni sljednik pravne osobe koja je prestala pod uvjetom da osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe u roku od osam dana od dana upisa u registar nove prave osobe obavijesti o nastaloj promjeni i podnese dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja.
Članak 15.
Svaka ugovorna strana može otkazati ugovor o zakupu, ako druga ugovorna strana ne izvršava svoje obveze iz ugovora o zakupu.
Kad ugovor raskida Općina Stubičke Toplice, ugovor se smatra raskinutim u roku od osam dana od dana kad je zakupniku dostavljena obavijest o raskidu ugovora, nakon čega ona ima pravo izvršiti deložaciju zakupnika, o njegovom trošku.
Članak 16.
Zahtjev za postavljanje otvorene terase na javnoj površini, odnosno dijelu neizgrađenoga građevinskog zemljišta ispred ugostiteljskih objekata, odnosno u njihovoj neposrednoj blizini, korisnici tih objekata, podnose načelniku Općine Stubičke Toplice.
Sa korisnikom se sklapa ugovor o zakupu sukladno odredbama ove odluke.
Svaka osoba koja ima registriranu poslovnu djelatnost ili obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo može podnijeti zahtjev za korištenje javne površine, a koji se rješava prema odredbama Odluke o komunalnom redu.
Ukoliko ima više zainteresiranih osoba za istu lokaciju, provodi se javni natječaj, sukladno ovoj Odluci.
Članak 17.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o uvjetima i postupku natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 13/97).
Ad.7.
Donošenje Odluke o cjeniku za korištenje poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice i javnih površina kojima upravlja Općina Stubičke Toplice.
Jednoglasno je donesena
ODLUKA O
CJENIKU ZA KORIŠTENJE POSLOVNOG PROSTORA U VLASNIŠTVU
OPĆINE STUBIČKE TOPLICE I JAVNIH
POVRŠINA KOJIMA UPRAVLJA OPĆINA STUBIČKE TOPLICE
Članak 1.
Ovom Odlukom se određuju početne zakupnine za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice i naknade za korištenje tržnog prostora i javnih površina kojima upravlja Općina Stubičke Toplice, kako slijedi:
Zakup poslovnog prostora |
LOKACIJA |
DJELATNOST |
POVRŠINA |
CIJENA/MJESEČNO |
Viktora Šipeka 16, Stubičke Toplice |
zdravstvena djelatnost |
147 m2 |
7 €/m2 plativo u kunama prema srednjem tečaju HNB na dan uplate |
|
Strmec Stubički 161 (k.č.br. 1922/2 k.o. Strmec Stubički) |
trgovina |
57,81 m2 |
40 kn/m2 (5 € plativo u kunama prema srednjem tečaju HNB na dan uplate) |
|
Strmec Stubički 161 (k.č.br. 1922/2 k.o. Strmec Stubički) |
ugostiteljska djelatnost |
52,14 m2 |
40 kn/m2 (5 € plativo u kunama prema srednjem tečaju HNB na dan uplate) |
|
Naknada za korištenje tržnog prostora i javnih površina |
LOKACIJA |
DJELATNOST |
POVRŠINA |
CIJENA |
dio parkirališnog prostora na k.č.br. 1922/2, k.o. Strmec Stubički |
ugostiteljska djelatnost |
12 m2 |
20,70 kn/m2 |
|
dio poslovnog prostora br. 16 – otvorena tržnica, na k.č.br.63/1 k.o. Oroslavje, dio parkirališta |
ugostiteljska djelatnost |
58 m2 |
20,70 kn/m2 |
|
dio poslovnog prostora br. 16 – otvorena tržnica, k.č.br.63/1 k.o. Oroslavje, etaža:23946/100000, iza lokala |
ugostiteljska djelatnost |
12 m2 |
15 kn/m2 |
|
tržni prostor |
prodaja poljoprivrednih proizvoda i ribe |
/ |
ne naplaćujemo |
|
naknada za korištenje bilo koje površine u vlasništvu Općine ili kojom upravlja Općina |
sve |
mjesečno korištenje |
400 kn/m2 |
|
dnevno korištenje |
80 kn/m2 |
Članak 2.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.8.
Pitanja i prijedlozi.
Završeno:18,50 sati
KLASA:021-05/09-01/36
URBROJ:2113/03-01-09-2
Stubičke Toplice, 29.12.2009.
Predsjednik Općinskog vijeća |
|
Općine Stubičke Toplice |
|
Stjepan Sokač |