8. sjednica Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice

S K R A Ć E N I    Z A P I S N I K

sa 8. sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice održane dana 17. travnja 2014. godine, u Vijećnici Općine Stubičke Toplice, Viktora Šipeka 16, Stubičke Toplice

 

Nazočni:
Vijećnici: Stjepan Sokač, Nedjeljko Ćuk, Zrinka Košić Bosnar, Darinka Gmaz-Lončar, Boris Beljak, Mato Zrinski, Damir Pavrlišak, Josip Kukas, Nina Gradiški Zrinski, Ana Gospočić, Tomislav Franjković;

Ivan Hren – zamjenik načelnika Općine Stubičke Toplice
Kristina Ljubić – ravnateljica Dječjeg vrtića „Zvirek“ Stubičke Toplice
Karmen Bračić Bunčec – ravanteljica Osnovne škole Stubičke Toplice
Maja Ivačević - viši stručni suradnik za pravne poslove
Dubravka Špiček- voditelj odsjeka za financije i proračun
Novinar: Senka Susović – novinarka „Radio Stubice“

Odsutni: Alen Ahmetović, Ivanka Bartol (opravdano)

Zapisničar: Melita Šarić

Započeto:19,05 sati

Predsjednik Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice, gdin. Stjepan Sokač, otvara osmu sjednicu Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice, pozdravlja nazočne vijećnike, zamjenika načelnika gdina. Ivana Hrena, gđu. Kristinu Ljubić, ravnateljicu Dječjeg vrtića „Zvirek“, gđu. Karmen Bračić Bunčec, ravnateljicu Osnovne škole Stubičke Toplice gđu. Senku Susović, novinarku Radio Stubice,te službenice Jedinstvenog upravnog odjela Općine Stubičke Toplice.

Predsjednik Općinskog vijeća konstatira da je na sjednici nazočno jedanaest od trinaest vijećnika Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice te da Općinsko vijeće može donositi pravovaljane odluke. Za sjednicu predlaže dopunjeni

D N E V N I    R E D

1. Usvajanje zapisnika sa sedme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
2. Informacija o stanju sigurnosti na području Općine Stubičke Toplice za mjesec veljaču 2014. godine.
3. Donošenje Odluke o izradi Izmjena i dopuna Detaljnog plana uređenja groblja Strmec Stubički.
4. Donošenje Odluke o davanju prethodne suglasnosti na prijedlog Statutarne odluke o izmjeni Statuta Osnovne škole Stubičke Toplice.
5. Donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u postupku nabave građevinskih radova I. etape dogradnje Osnovne škole Stubičke Toplice – jugozapadni dio, temelji dogradnje.
6. Donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude za nabavu usluge održavanja javnih površina za potrebe Općine Stubičke Toplice tijekom 2014. godine: nabava sadnica cvijeća sa uslugom sadnje.
7. Donošenje Odluke o dodjeli priznanja Općine Stubičke Toplice.
8. Donošenje Odluke o usvajanju Izvješća o radu i Godišnjeg financijskog izvješća Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2013. godinu.
9. Donošenje Odluke o usvajanju Plana rada Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2014. godinu.
10. Donošenje Odluke o usvajanju Financijskog plana Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2014. godinu.
11. Informacija o konstituiranju Upravnog vijeća Dječjeg vrtića „Zvirek“.
12. Informacija o Izvješću o ostvarenim i utrošenim prihodima od vlastite djelatnosti Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje od 01. siječnja 2014. godine do 31. ožujka 2014. godine.
13. Informacija o Izvješću vlastitih prihoda Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje od 01. siječnja 2014. godine do 31. ožujka 2014. godine.
14. Pitanja i prijedlozi.

Predloženi dopunjeni Dnevni red jednoglasno je prihvaćen.

Ad.1.
Usvajanje zapisnika sa sedme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.

Kako nema pitanja, gdin. Stjepan Sokač daje zapisnik na usvajanje.

Zapisnik sa sedme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice jednoglasno je usvojen (sa jedanaest glasova).

Ad.2.
Informacija o stanju sigurnosti na području Općine Stubičke Toplice za mjesec veljaču 2014. godine.

Informacija o stanju sigurnosti za mjesece veljaču 2014.g. daje se na usvajanje.

Informacija o stanju sigurnosti na području Općine Stubičke Toplice za mjesec veljaču 2014. godinejednoglasno je usvojena (sa jedanaest glasova).

Ad.3.
Donošenje Odluke o izradi Izmjena i dopuna Detaljnog plana uređenja groblja Strmec Stubički.

Gđa. Maja Ivačeveć objasnila je da je pravni temelj za izradu Odluke o izradi Izmjena i dopuna Detaljnog plana uređenja groblja Strmec Stubički članak 226. Odluke o donošenu prostornog plana uređenja Općine Stubičke Toplice. Razlog izmjene je usklađivanje sa Prostornim planom koji je dokument uređenja višeg reda. Zakon o prostornom uređenju propisuje da plan nižeg reda mora biti usklađen sa planom višeg reda. Kako je u tijeku izrada Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Stubičke Toplice, kojom prilikom je utvrđeno da postoje odstupanja u obuhvatu Detaljnog plana groblja Strmec Stubički potrebno je pristupiti izradi Izmjena i dopuna Detaljnog plana uređenja.

Gdin. Stjepan Sokač otvara raspravu.
Kako nema upita gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Odluku o Izmjenama i dopunama Detaljnog plana uređenja groblja Strmec Stubički.
Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova donosi se

ODLUKA
O IZRADI IZMJENA I DOPUNA DETALJNOG PLANA UREĐENJA GROBLJA STRMEC STUBIČKI

 
OSNOVNE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom određuje se:

- pravna osnova za izradu i donošenje Izmjena i dopuna Detaljnog plana uređenja Groblja Strmec Stubički (u daljnjem tekstu: DPU),

- razlozi donošenja Izmjena i dopuna DPU-a,

- prostorni obuhvat Izmjena i dopuna DPU-a,

- ocjena stanja u obuhvatu Izmjena i dopuna DPU-a,

- ciljevi i programska polazišta,

- potrebne stručne podloge za izradu Izmjena i dopuna DPU-a,

- način pribavljanja stručnih rješenja,

- popis javnopravnih tijela određenih posebnim propisima, koja daju zahtjeve za izradu Izmjena i dopuna DPU-a iz područja svog djelokruga, te drugih sudionika korisnika prostora koji će sudjelovati u izradi Izmjena i dopuna DPU-a,

- planirani rok za izradu Izmjena i dopuna DPU-a, odnosno njihovih pojedinih faza,

- izvori financiranja izrade Izmjena i dopuna DPU-a.

PRAVNA OSNOVA ZA IZRADU I DONOŠENJE DPU GROBLJA STRMEC

 Članak 2.

Odluka o donošenju Detaljnog plana uređenja Strmec Stubički objavljena je u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije br. 11/13.

Pravna osnova za izradu i donošenje Izmjena i dopuna DPU-a je članku 226. Odluke o donošenju Prostornog plana uređenja Općine Stubičke Toplice (Službeni glasnik Krapinsko zagorske županije br. 10/09, 15/10 i 17/13 – ciljane izmjene).

Izmjena i dopuna DPU-a se izrađuje se u skladu s odredbama Zakona o prostornom uređenju (Narodne novine br. 153/13), Pravilnika o sadržaju, mjerilima kartografskih prikaza, obveznim prostornim pokazateljima i standardu elaborata prostornih planova (Narodne novine br. 106/98, 39/04 i 45/04 - ispravak) te Zakona o grobljima (Narodne novine br. 19/98) i Pravilnika o grobljima (Narodne novine br. 99/02).

Članak 3.

Nositelj izrade plana je Jedinstveni upravni odjel Općine Stubičke Toplice.
Odgovorna osoba za praćenje izrade i donošenja Izmjena i dopuna DPU-a je načelnik općine.

RAZLOZI DONOŠENJA IZMJENA I DOPUNA DPU

Članak 4.

Razlozi donošenja Izmjena i dopuna DPU-a su usklađenje sa prostornim planom višeg reda.

PROSTORNI OBUHVAT IZMJENA I DOPUNA DPU-a

Članak 5.

Prostorni obuhvat Izmjena i dopuna DPU-a definiran je sljedećim katastarskim česticama:

- k.č.br.: 2345, dio 2346, 2344/3, 2344/1, 2343, 2348, 2344/2, 2342/2, 2342/1, 2337, 2341, 2340, 2339, 2338, 2331, 2332, 2336, 2335 i 2334, sve u k.o. Strmec Stubički.

Površina prostornog obuhvata iznosi cca 3,99 ha (39.989 m2).

OCJENA STANJA U OBUHVATU DPU-a

Članak 6.

Prostor unutar obuhvata plana nije izgrađen.
Predmet izrade plana je groblje Strmec Stubički planirano Prostornim planom uređenja Općine Stubičke Toplice, te predviđena površina za njegovo proširenje na k.č.br. 2331 i dio 2346 obje k.o. Strmec Stubički.

Postoji pravna osnova za izradu plana.

Ne postoje prostorna ograničenja za uređenje zone.

Postoje spojevi zone na prometnu i komunalnu infrastrukturu.

Konačne potrebe će biti određene planom i biti programska osnova za realizaciju infrastrukture nužne za uređenje područja.

CILJEVI I PROGRAMSKA POLAZIŠTA

Članak 7.

Cilj izrade Izmjena i dopuna DPU-a je odrediti namjenu i uvjete uređenja prostora planiranog groblja sukladno programu za izgradnju groblja.

Sukladno članku 16. Pravilnika o grobljima, DPU osim sadržaja određenih posebnim propisom treba sadržavati sljedeće dijelove i pokazatelje:

1. Program uređenja groblja koji se sastoji od:

- izvješća o pogodnosti lokacije,

- programa potreba, proračun dimenzija groblja i sadržaja sa iskazom površina, brojem i kapacitetom ukopnih mjesta,

- etapnost i uvjeti realizacije i korištenja.

2. Plan kompleksa groblja na katastarsko-topografskoj karti u mjerilu 1:500 koja sadrži naročito:

- namjenu površina: zelene i prometne površine, grobna polja, redovi i ukopna mjesta (obvezno označena i kotirana sa staze - međurazmaka po dužini), polja s brojem ukupnih mjesta i vrstom grobova te razmještaj uređaja i opreme,

- plan uređenja slobodnih i prometnih površina (zelenilo, ostale površine, oprema, materijali).

3. Raster i razmještaj ukopnih parcela za grobno polje u cjelini u mj. 1:200.

4. Nacrte i uvjete za gradnju i opremanje ukopnog mjesta kao detaljni tipski ili poseban nacrt u mjerilu 1:50 ili 1:100.

POTREBNE STRUČNE PODLOGE ZA IZRADU DPU-a

Članak 8.

Za izradu Izmjena i dopuna DPU-a nije planirana posebna izrada stručnih podloga nego će se u izradi koristiti raspoloživa dokumentacija koju iz područja svog djelokruga osiguravaju tijela i osobe određene posebnim propisima.

NAČIN PRIBAVLJANJA STRUČNIH RJEŠENJA

Članak 9.

Stručne podloge koje za potrebe izrade Izmjena i dopuna DPU-a iz područja svog djelokruga osiguravaju tijela i osobe određeni posebnim propisima, pribavit će se u skladu s odredbama članka 90. Zakona o prostornom uređenju.

VRSTA I NAČIN PRIBAVLJANJA KATASTARSKIH PLANOVA I ODGOVARAJUĆIH POSEBNIH GEODETSKIH PODLOGA

Članak 10.

U skladu s odredbama Pravilnika o sadržaju, mjerilima kartografskih prikaza, obveznim prostornim pokazateljima i standardu elaborata prostornih planova, DPU će se izraditi na katastarsko-topografskoj podlozi u mjerilu 1:1000 i digitalnoj ortofoto karti.

POPIS JAVNOPRAVNIH TIJELA ODREĐENIH POSEBNIM PROPISIMA KOJA DAJU ZAHTJEVE ZA IZRADU IZMJENA I DOPUNA DPU-a IZ PODRUČJA SVOG DJELOKRUGA TE DRUGIH SUDIONIKA KORISNIKA PROSTORA KOJI TREBAJU SUDJELOVATI U IZRADI IZMJENA I DOPUNA DPU-a

Članak 11.

Javnopravna tijela koja će svojim podacima, planskim smjernicama i propisanim dokumentima iz područja svog djelokruga sudjelovati u izradi Izmjena i dopuna DPU-a su:

1. Ministarstvo kulture, Uprava za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorski odjel u Krapini, Krapina.

2. Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije, Zagreb, Jurišićeva 13.

3. T-Com, Regija 1 sjever Zagreb, Zagreb.

4. T-Mobile, Sektor za planiranje i razvoj sustava, Ulica grada Vukovara 23, Zagreb.

5. KOMUS d.o.o. u stečaju Donja Stubica.

6. Hrvatske vode, Vodnogospodarski odjel za vodno područje sliva Save, VGI za mali sliv „Krapina-Sutla“, Veliko Trgovišće.

7. HEP-ODS d.o.o. Zagreb, Distribucijsko područje „Elektra Zabok“, Zabok.

8. MUP, Policijska uprava Krapinsko zagorske županije, Odjel zajedničkih i upravnih poslova, Zabok.

9. Državna uprava za zaštitu i spašavanje, Područni ured Krapina, Krapina.

10. Državna geodetska uprava, Područni ured za katastar Krapina, Ispostava Donja Stubica, Donja Stubica.

ROK ZA IZRADU DPU-a, ODNOSNO NJEGOVIH POJEDINIH FAZA

Članak 12.

Rok u kojem su javnopravna tijela iz prethodnog članka obvezne dostaviti svoje zahtjeve za izradu Izmjena i dopuna DPU-a je 30 dana od dana kada su zaprimile takav zahtjev. Ako u tom roku javnopravna tijela ne dostave svoje zahtjeve, smatra se da zahtjeva nema.
Rok za izradu nacrta prijedloga Izmjena i dopuna DPU-a je 120 dana od dana potpisivanja ugovora o njegovoj izradi u koji rok ne ulazi vrijeme potrebno za pribavljanje podataka navedenih u prethodnom stavku.
Odluka o izradi Izmjena i dopuna DPU-a prestaje važiti ako se u roku od dvije godine od dana njezine objave ne objavi javna rasprava o prijedlogu Izmjena i dopuna DPU-a te ako se izrada i donošenje Izmjena i dopuna DPU-a obustavi.
Rokovi javne rasprave i rokovi pripreme izvješća o javnoj raspravi utvrđeni su Zakonom o prostornom uređenju.
Ponovna javna rasprava može se provoditi najviše tri puta nakon čega se donosi nova Odluka o izradi i provodi novi postupak izrade Izmjena i dopuna DPU-a.

IZVORI FINANCIRANJA IZRADE DPU-a

Članak 13.

Izrada Izmjena i dopuna DPU-a financirat će se iz Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu.

ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 14.

Ova Odluka objavit će se u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, a stupa na snagu osmog dana od dana objave.

Ad.4.
Donošenje Odluke o davanju prethodne suglasnosti na prijedlog Statutarne odluke o izmjeni Statuta Osnovne škole Stubičke Toplice.

Gđa. Karmen Bračić Bunčec, ravnateljica Osnovne škole Stubičke Toplice obrazložila je da je donošenje Statutarne odluke o izmjeni Statuta Osnovne škole usklađenje sa zakonskim propisima

Gdin. Stjepan Sokač otvara raspravu.
Kako nema upita gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Odlukuo davanju prethodne suglasnosti na prijedlog Statutarne odluke o izmjeni Statuta Osnovne škole Stubičke Toplice.
Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova donosi se

O D L U K A

I.

Daje se prethodna suglasnost na Prijedlog Statutarne odluke o izmjeni Statuta Osnovne škole Stubičke Toplice, koju je donio Školski odbor Osnovne škole Stubičke Toplice na svojoj 7. sjednici, održanoj dana 28. veljače 2014. godine.

II.

Ova Odluka objavit će se u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, a stupa na sangu prvoga dana od dana objave.

Ad.5.
Donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u postupku nabave građevinskih radova I. etape dogradnje Osnovne škole Stubičke Toplice – jugozapadni dio, temelji dogradnje.

Kako nema upita gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Odlukuo odabiru najpovoljnije ponude u postupku nabave građevinskih radova I. etape dogradnje Osnovne škole Stubičke Toplice – jugozapadni dio, temelji dogradnje.
Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova donos ise

ODLUKA O ODABIRU NAJPOVOLJNIJE PONUDE
U POSTUPKU NABAVE GRAĐEVINSKIH RADOVA I. ETAPE DOGRADNJE OSNOVNE ŠKOLE STUBIČKE TOPLICE – JUGOZAPADNI DIO, TEMELJI DOGRADNJE
 

I.

Utvrđuje se Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u postupku za nabavu građevinskih radova I. etape dogradnje Osnovne škole Stubičke Toplice – jugozapadni dio, temelji dogradnje, provedenom ne temelju čl. 5. Odluke o provedbi postupka za nabavu robe i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna i radova procijenjene vrijednosti do 500.000,00 kuna (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 2/14), procijenjene vrijednosti nabave 160.000,00 kuna, u kojem je poziv na dostavu ponuda upućen trima gospodarskim subjektima dana 07. ožujka 2014. godine, kako slijedi:

1. Kao najpovoljnija ponuda odabrana je ponuda:

PODACI O PONUDITELJU ČIJA JE PONUDA ODABRANA

NAZIV:

NISKOGRADNJA HREN D.O.O.

SJEDIŠTE:

Golubovečka 85, Donja Stubica

OIB:

27587651734

CIJENA PONUDE (bez PDV-a):

58.883,00 kn

UKUPNA CIJENA PONUDE (sa PDV-om 25%):

73.603,75 kn

2. Razlog odabira ponuditelja iz točke 1. je najpovoljnija ponuda.

3. Predmet nabave, broj zaprimljenih ponuda i nazivi ponuditelja: 

1. Predmet nabave:

građevnski radovi I. etape dogradnje Osnovne škole Stubičke Toplice – jugozapadni dio, temelji dogradnje

2. Broj zaprimljenih ponuda:

2 (dvije)

3. Nazivi ponuditelja:

1.POLI-MONT D.O.O., Špičkovina bb, Zabok

2.NISKOGRADNJA HREN d.o.o., Golubovečka 85, Donja Stubica

II.

Ova Odluka stupa na snagu prvog dana od dana donošenja.

Ad.6.
Donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude za nabavu usluge održavanja javnih površina za potrebe Općine Stubičke Toplice tijekom 2014. godine: nabava sadnica cvijeća sa uslugom sadnje.

Kako nema upita gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Odluku o odabiru najpovoljnije ponude za nabavu usluge održavanja javnih površina za potrebe Općine Stubičke Toplice tijekom 2014. godine: nabava sadnica cvijeća sa uslugom sadnje.
Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova donosi se

ODLUKA O ODABIRU
NAJPOVOLJNIJE PONUDE ZA NABAVU USLUGE ODRŽAVANJA JAVNIH POVRŠINA ZA POTREBE OPĆINE STUBIČKE TOPLICE TIJEKOM 2014. GODINE: NABAVA SADNICA CVIJEĆA SA USLUGOM SADNJE

Članak 1.

Utvrđuje se Odluka o odabiru najpovoljnije ponude za nabavu usluge održavanja javnih površina za potrebe Općine Stubičke Toplice tijekom 2014. godine: nabava sadnica cvijeća sa uslugom sadnje, evidencijski broj nabave: ZKG05/14, koji postupak je proveden ne temelju čl. 15. Zakona o komunalnom gospodarstvu i čl. 5. Odluke o komunalnim djelatnostima koje se mogu obavljati na temelju ugovora u Općini Stubičke Toplice (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 10/12), za koji je Poziv za dostavu ponuda upućen dana 11. ožujka 2014. godine preporučenom poštanskom pošiljkom trima gospodarskim subjektima, procijenjene vrijednosti nabave u iznosu od 110.400,00 kuna, kako slijedi:

1. Kao najpovoljnija ponuda u postupku prikupljanja ponuda odabrana je ponuda:

PODACI O PONUDITELJU ČIJA JE PONUDA ODABRANA

NAZIV I SJEDIŠTE:

CVJETIĆ D.O.O., STRMEC STUBIČKI 179, STUBIČKE TOPLICE, OIB:73556959226.

CIJENA PONUDE BEZ PDV-a:

107.755,00 kuna.

UKUPNA CIJENA PONUDE SA PDV-om:

134.963,75 kuna.

2.Razlog odabira ponuditelja iz točke 1. je najniža cijena.

3. Predmet nabave, broj zaprimljenih ponuda i nazivi ponuditelja:

Predmet nabave:

Obavljanje komunalne djelatnosti održavanja javnih površina za potrebe Općine Stubičke Toplice tijekom 2014. godine: nabava sadnica cvijeća sa uslugom sadnje

Broj zaprimljenih ponuda:

3 (tri)

Naziv i sjedište ponuditelja:

1.MATO JURIĆ vl. obrta JURIFLOR, VINOGRADSKA 9A, KUTINA

2.CVJETIĆ D.O.O., STRMEC STUBIČKI179, STUBIČKE TOPLICE

3.MARKO JELENIĆ vl. obrta VRTLARIJA JELENIĆ, DONJA PAČETINA 136, SV. KRIŽ ZAČRETJE

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv odluke Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice o odabiru žalba nije dopuštena već se može pokrenuti upravni spor.

Ad.7.
Donošenje Odluke o dodjeli priznanja Općine Stubičke Toplice.

Kako nema primjedbi i prijedloga gdin. Stjepan Sokač daje na donošenje Odluku o dodijeli priznanja Općine Stubičke Toplice.
Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova donosi se

ODLUKA
o dodijeli priznanja Općine Stubičke Toplice

Članak 1.

Dodjeljuje se zahvalnica Općine Stubičke Toplice Nikici Pleša - posthumno,za postignuća u razvoju sportskog ribolova, očuvanje okoliša i zaštitu prirode, te promociju Općine Stubičke Toplice.

Članak 2.

Dodjeljuje se zahvalnica Općine Stubičke Toplice Željku Javoršćaku, dr.vet.med., za entuzijazam u unapređenju sporta, razvijanju sportskih potencijala, borilačkih vještina i tehnika, usmjerenje mladih na kvalitetno provođenje slobodnog vremena i promociju Općine Stubičke Toplice.

Članak 3.

Dodjeljuje se zahvalnica Općine Stubičke Toplice Josipu Beljaku, dipl.ing.agr., za postignuća u razvoju sportskog ribolova, očuvanje okoliša i zaštitu prirode, te promociju Općine Stubičke Toplice i jezera Jarki kao ekološkog lokaliteta.

Članak 4.

Dodjeljuje se zahvalnica Općine Stubičke Toplice Župnom zboru svetog Josipa Stubičke Toplice, za promicanje religijske kulture i duhovnih vrijednosti u Župi svetog Josipa, svečanu notu euharistijskog slavlja i koncerata u crkvi.

Članak 5.

Dodjeljuje se zahvalnica Općine Stubičke Toplice Danijeli Sinković, prof., za volonterski rad u provedbi školskog projekta međugeneracijske solidarnosti i suradnje „Tipkajmo zajedno“, informatičko unapređenje osoba treće životne dobi i razvijanje komunikacijskih vještina kod mladih.


                                                                                Članak 6.

Priznanja će se dodijeliti na svečanosti povodom obilježavanja Dana Općine Stubičke Toplice - 27. travnja, a koja će se održati 26. travnja 2014. godine.

Članak 7.

Odluka stupa na snagu danom donošenja.

Ad.8.
Donošenje Odluke o usvajanju Izvješća o radu i Godišnjeg financijskog izvješća Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2013. godinu.

Kako nema primjedbi i prijedloga gdin. Stjepan Sokač daje na donošenje Odluku o usvajanju Izvješća o radu i Godišnjeg financijskog izvješća Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2013. godinu.
Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova donosi se

O D L U K A

I.

Usvaja se Izvješće o radu Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2013. godinu.

II.

Usvaja se Godišnje financijsko izvješće Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2013. godinu.

Ad.9.
Donošenje Odluke o usvajanju Plana rada Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2014. godinu.

Kako nema primjedbi i prijedloga gdin. Stjepan Sokač daje na donošenje Odluku o usvajanju Plana rada Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2014. godinu.
Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova donosi se

 O D L U K A

Usvaja se Plan rada Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2014. godinu.

Ad.10.
Donošenje Odluke o usvajanju Financijskog plana Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2014. godinu.

Kako nema primjedbi i prijedloga gdin. Stjepan Sokač daje na donošenje Odluku o usvajanju Financijskog plana Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2014. godinu.
Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova donosi se

O D L U K A

Usvaja se Financijski plan Dobrovoljnog vatrogasnog društva Strmec Stubički za 2014. godinu.

Ad.11.
Informacija o konstituiranju Upravnog vijeća Dječjeg vrtića „Zvirek“.

Kako nema primjedbi i prijedloga gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Informaciju o konstituiranju Upravnog vijeća Dječjeg vrtića „Zvirek“.

Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova usvaja se Informacija o konstituiranju Upravnog vijeća Dječjeg vrtića „Zvirek“.

Ad.12.
Informacija o Izvješću o ostvarenim i utrošenim prihodima od vlastite djelatnosti Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje od 01. siječnja 2014. godine do 31. ožujka 2014. godine.

Kako nema primjedbi i prijedloga gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Informaciju o Izvješću o ostvarenim i utrošenim prihodima od vlastite djelatnosti Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje od 01. siječnja 2014. godine do 31. ožujka 2014. godine.

Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova usvaja se Informacija o Izvješću o ostvarenim i utrošenim prihodima od vlastite djelatnosti Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje od 01. siječnja 2014. godine do 31. ožujka 2014. godine.

Ad.13.
Informacija o Izvješću vlastitih prihoda Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje od 01. siječnja 2014. godine do 31. ožujka 2014. godine.

Kako nema primjedbi i prijedloga gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Informaciju o Izvješću vlastitih prihoda Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje od 01. siječnja 2014. godine do 31. ožujka 2014. godine.

Jednoglasno sa jedanaest (11) glasova usvaja se Informacija o Izvješću vlastitih prihoda Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje od 01. siječnja 2014. godine do 31. ožujka 2014. godine.

Ad.14.
Pitanja i prijedlozi.

Kako nema pitanja niti prijedloga, predsjednik zaključuje sjednicu.

Završeno: 19,20 sati

KLASA:021-05/14-01/02

URBROJ:2113/03-01-14-4

Predsjednik Općinskog vijeća

Općine Stubičke Toplice

Stjepan Sokač

Kako do nas / Kontakt