8. sjednica Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice
Općinsko vijeće Općine Stubičke Toplice na svojoj 8. sjednici održanoj dana 09. prosinca 2009. godine usvojilo je sljedeći
D N E V N I R E D
1. Usvajanje zapisnika sa sedme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
2. Informacija o stanju sigurnosti na području Općine Stubičke Toplice za mjesec studeni 2009. godine.
3. Donošenje Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu sa pratećim odlukama.
4. Donošenje Odluke o izvršavanju Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu.
5. Donošenje Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2010. godinu.
6. Donošenje Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2010. godinu.
7. Projekcija Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010.-2012.godinu.
8. Donošenje Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za razdoblje 2010-2012. godinu.
9. Donošenje Analize razvoja sustava zaštite i spašavanja Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu.
10. Donošenje Smjernica za organizaciju i razvoj sustava zaštite i spašavanja na području Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu.
11. Donošenje Odluke o sufinanciranju željezničkog prijevoza učenika srednjih škola s područja Općine Stubičke Toplice.
12. Donošenje Odluke o sufinanciranju željezničkog prijevoza studenata s područja Općine Stubičke Toplice.
13. Pitanja i prijedlozi.
Prema utvrđenom dnevnom redu donijete su Odluke:
Ad.1.
Usvajanje zapisnika sa sedme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
Zapisnik sa sedme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice jednoglasno je usvojen.
Ad.2.
Informacija o stanju sigurnosti na području Općine Stubičke Toplice za mjesec studeni2009. godine.
Informacija o stanju sigurnosti na području Općine Stubičke Toplice za mjesec studeni 2009. godine jednoglasno je usvojena.
Ad.3.
Donošenje Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu sa pratećim odlukama.
Jednoglasno je donijeta sljedeća
O D L U K A
I
Općinsko vijeće Općine Stubičke Toplice donosi Proračun Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01.01. do 31.12.2010. godine sa prihodima od 18.054.000,00 kuna i rashodima od 18.054.000,00kuna, kako sljedi:
Plan
Prihodi se po strukturi raspoređuju po:
- prihodima poslovanja 18.052.200,00
- prihodima od nefinancijske imovine od 1.800,00
- razlikom višak/manjak -
Rashodi se odnose na:
- rashode poslovanja 7.844.000,00
- rashode za nefinancijsku imovinu od 10.210.000,00
II
Kao sastavni dio Proračuna Općine Stubičke Toplice jednoglasno se donose:
- Odluka o Socijalnom programu Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu,
- Odluka o Programu utroška sredstava od prodaje stanova na kojima postoji stanarsko pravo za 2010. godinu,
- Odluka o Programu javnih potreba u kulturi za 2010. godinu,
- Odluka o Programu javnih potreba u športu za 2010. godinu.
III
Proračun Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu objavit će se u „Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije“.
Ad.4.
Donošenje Odluke o izvršavanju Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu.
Jednoglasno je donesena
ODLUKA
O IZVRŠAVANJU PRORAČUNA OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2010. GODINU
Članak 1.
Ovom Odlukom se uređuje struktura prihoda, primitaka te rashoda i izdataka Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu (dalje: Proračun) i njegovo izvršavanje, opseg zaduživanja i jamstava Općine, upravljanje javnim dugom te financijskom i nefinancijskom imovinom, prava i obveze korisnika proračunskih sredstava te pojedine ovlasti načelnika Općine u izvršavanju Proračuna i druga pitanja u izvršavanju Proračuna.
Članak 2.
Proračun se sastoji od Općeg i Posebnog dijela te plana razvojnih programa.
Opći dio Proračuna sastoji se od Računa prihoda i rashoda te Računa financiranja.
Posebni dio Proračuna sastoji se od Plana rashoda i izdataka iskazanih po vrstama raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata za tekuću proračunsku godinu.
U Planu razvojnih programa se iskazuju planirani rashodi Proračuna za nefinancijsku imovinu (investicije), kapitalne pomoći i donacije u slijedeće tri godine.
Račun prihoda i rashoda sastoji se od prihoda i rashoda prema ekonomskoj klasifikaciji:
1.Prihodi:
a) prihodi od poreza,
b) doprinosi za obvezna osiguranja,
c) pomoći
d) prihodi od imovine,
e) prihodi od pristojbi i naknada,
f) ostali prihodi,
g) prihodi od prodaje nefinancijske imovine.
2. Rashodi:
a) rashodi za zaposlene,
b) materijalni rashodi,
c) financijski rashodi,
d) subvencije,
e) pomoći,
f) naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade,
g) ostali rashodi i
h) rashodi za nabavu nefinancijske imovine.
U Računu financiranja iskazuju se primici od financijske imovine i zaduživanja te izdaci za financijsku imovinu i za otplatu kredita i zajmova.
Članak 3.
Proračun Općine Stubičke Toplice donosi se za proračunsku godinu i vrijedi za godinu za koju je donesen.
Proračunska godina je razdoblje od dvanaest mjeseci, koja počinje 01. siječnja, a završava 31. prosinca.
Proračun mora biti donesen prije početka godine na koju se odnosi.
Proračun Općine, odnosno njegove izmjene i dopune objavljuju se u „Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije“.
Članak 4.
Ako proračun ne bude donesen prije početka godine, donosi se odluka o privremenom financiranju, i to najduže za razdoblje od tri mjeseca.
Odluku o privremenom financiranju donosi Općinsko vijeće u skladu sa zakonom.
Ako ni nakon proteka roka iz stavka 2. ovog članka ne bude donesen proračun, načelnik će izvršavati neophodne isplate tekućih izdataka za izvođenje onih radova i nabavu robe i usluga za koje su prije sklopljeni ugovori, te koji su nužni za normalno funkcioniranje Općine, kao i onih zbog čijeg neplaćanja bi Općina mogla trpjeti štetu.
Članak 5.
Tijekom proračunske godine Općina može mijenjati i dopunjavati svoj Proračun.
Izmjene i dopune Proračuna obavljaju se po postupku koji je propisan za donošenje Proračuna.
Proračun se može povećati ili smanjiti ako se prihodi ostvaruju u većim ili manjim svotama od planiranih ili ako se planirani prihodi moraju uskladiti s povećanim i smanjenim obujmom rashoda Proračuna, te kad u okviru ukupnog obujma rashoda planirane proračunske rashode za pojedine namjene treba drukčije rasporediti.
Članak 6.
Načelnik podnosi Općinskom vijeću na donošenje polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna do 15. rujna tekuće proračunske godine.
Načelnik podnosi Općinskom vijeću na donošenje godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna do 01. lipnja tekuće godine za prethodnu godinu.
Članak 7.
Načelnik Općine odgovoran je Općinskom vijeću za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje Proračuna, o čemu ga izvještava na način određen Statutom Općine Stubičke Toplice.
Načelnik dostavlja Proračun te izmjene i dopune Proračuna Općine Stubičke Toplicekao i ovu OdlukuMinistarstvu financija i Državnom uredu za reviziju u roku od 15 dana od dana njihova stupanja na snagu.
Članak 8.
Sredstva za plaće, naknade, troškove i materijalna prava službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu isplaćivat će se u skladu s odlukom kojom se uređuju plaće službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela.
Članak 9.
Sredstva za sufinanciranje javnih potreba utvrđenih programima koji se donose uz Proračun doznačuju se korisnicima u pravilu tromjesečno, u visini četvrtine planiranih sredstava u Proračunu, odnosno razmjerno ostvarenim prihodima Proračuna.
Po zahtjevu korisnika može se odobriti i drugačiji način isplate sredstava.
Članak 10.
Korisnici proračunskih sredstava dužni su uz zamolbu za dodjelu sredstava dostaviti financijski plan do 15. listopada tekuće godine i izvješće o korištenju sredstava prethodne godine.
Odgovorna osoba korisnika proračunskih sredstava odgovorna je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje financijskog plana.
Korisnicima proračunskih sredstava koji ne dostave financijski plan i izvješće iz prethodne godine neće se isplaćivati proračunska sredstva.
Odluku o neisplaćivanju proračunskih sredstava iz prethodnog stavka donijet će načelnik.
Članak 11.
Nositelji i korisnici proračunskih sredstava obvezni su koristiti sredstva proračuna samo za namjene koje su raspoređene u njegovom posebnom dijelu po načelu zakonitosti, svrsishodnosti i štedljivosti.
Članak 12.
Ako se u tijeku izvršavanja Proračuna utvrdi da proračunska sredstva nisu pravilno korištena, korisniku će se umanjiti sredstva u visini nenamjenskog korištenja sredstava ili će se privremeno obustaviti isplata sredstava na stavkama s kojih sredstva nisu utrošena namjenski.
Odluku o umanjivanju i obustavi doznake sredstava donijet će načelnik.
Članak 13.
Proračunski korisnici, Općinsko vijeće i načelnik Općine odgovorni su za potpunu i pravodobnu naplatu prihoda i primitaka iz svoje nadležnosti, za njihovu uplatu u Proračun i za izvršavanje svih rashoda i izdataka u skladu s namjenama.
Prihodi Proračuna ubiru se i uplaćuju u Proračun u skladu sa zakonom ili drugim propisima, neovisno o visini prihoda planiranih u Proračunu.
Članak 14.
Ako se u tijeku proračunske godine zbog nastanka novih obveza za Proračun ili promjena gospodarskih kretanja povećaju rashodi i/ili izdaci, odnosno smanje prihodi i/ili primici Proračuna, načelnik može obustaviti izvršavanje pojedinih rashoda i/ili izdataka (dalje: privremena obustava izvršavanja). Mjerama privremene obustave izvršavanja načelnik može:
- zaustaviti preuzimanje obveza i/ili
- predložiti produljenje ugovorenih rokova plaćanja i/ili
- zaustaviti preraspodjelu proračunskih sredstava.
Ako se za vrijeme provođenja mjera privremene obustave izvršavanja Proračuna Proračun ne može uravnotežiti, načelnik mora najkasnije u roku od 15 dana prije isteka roka za privremenu obustavu izvršavanja Proračuna, predložiti izmjene i dopune Proračuna.
Izmjenama i dopunama Proračuna iz prethodnog stavka uravnotežuju se prihodi i primici, odnosno rashodi i izdaci Proračuna.
U tijeku postupka izmjena i dopuna Proračuna načelnik može ponovno privremeno obustaviti izvršavanje pojedinih rashoda i/ili izdataka.
Članak 15.
Proračunska sredstva mogu se preraspodijeliti.
U okviru proračunskih sredstava pojedinog razdjela iznimno je dopuštena preraspodjela utvrđenih sredstava između pojedinih stavaka rashoda i izdataka, a uz odobrenje načelnika.
Proračunska sredstva ne mogu se, osim pod uvjetima propisanim ovom Odlukom, preraspodijeliti između Računa prihoda i rashoda i Računa financiranja.
Načelnik o preraspodjelamaizvještava Općinsko vijeće polugodišnje.
Članak 16.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u Proračun vraćaju se uplatiteljima na teret tih prihoda.
Odluku o povratu donosi načelnik.
Članak 17.
Plaćanje predujma moguće je samo iznimno, na temelju suglasnosti načelnika, u pravilu za dio od ukupne obveze po ugovoru.
Članak 18.
Namjenski prihodi i primici Proračuna jesu pomoći, donacije, prihodi za posebne namjene, prihodi od prodaje ili zamjene imovine u vlasništvu Općine Stubičke Toplice, naknade s osnove osiguranja i namjenski primici od zaduživanja i prodaje dionica i udjela.
Prihodi i primici iz prethodnog stavka uplaćuju se u Proračun.
Članak 19.
Namjenski prihodi i primici koji nisu iskorišteni u prethodnoj godini prenose se u Proračun za tekuću proračunsku godinu.
Članak 20.
Ako su namjenski prihodi i primici uplaćeni u nižem opsegu nego što je iskazano u Proračunu, korisnik može preuzeti i plaćati obveze samo u visini stvarno uplaćenih, odnosno raspoloživih sredstava.
Uplaćene i prenesene, a manje planirane pomoći, donacije i prihodi za posebne namjene mogu se izvršavati iznad iznosa utvrđenih u Proračunu, a do visine uplaćenih, odnosno prenesenih sredstava.
Uplaćeni i preneseni, a manje planirani namjenski primici od zaduživanja mogu se izvršavati iznad iznosa utvrđenih u Proračunu, a do visine uplaćenih, odnosno prenesenih sredstava, uz suglasnost Općinskog vijeća.
Uplaćene i prenesene, a neplanirane pomoći, donacije, prihodi za posebne namjene i namjenski primici od zaduživanja mogu se koristiti prema naknadno utvrđenim aktivnostimai/ili projektima u Proračunu uz prethodnu suglasnost Općinskog vijeća.
Za iznos nenamjenski utrošenih sredstava, proračunskom korisniku umanjit će se proračunska sredstva u godini u kojoj nenamjenski utrošena sredstva mora vratiti.
Članak 21.
Proračunski korisnici – ustanove i druge pravne osobe kojima je osnivač Općina Stubičke Toplice imaju pravo zadržati vlastite prihode i koristiti se njima, uz obvezu da o njihovom ostvarivanju tromjesečno izvješćuju Općinsko vijeće.
O ostvarenim i utrošenim prihodima od vlastite djelatnosti korisnici izvješćuju Općinsko vijeće.
Korisnici mogu preuzimati obveze i plaćati ih po stavkama rashoda za čije su financiranje planirani prihodi od vlastite djelatnosti isključivo do iznosa naplaćenih prihoda od vlastite djelatnosti.
Prihodi od vlastite djelatnosti korisnika planiraju se u financijskom planu i iskazuju u konsolidiranim financijskim izvještajima proračuna polugodišnje i godišnje.
Članak 22.
U Proračunu se utvrđuju sredstva za proračunsku zalihu.
Sredstva proračunske zalihe koriste za nepredviđene namjene, za koje u Proračunu nisu osigurana sredstva, ili za namjene za koje se tijekom godine pokaže da za njih nisu utvrđena dovoljna sredstva jer ih pri planiranju Proračuna nije bilo moguće predvidjeti.
Sredstva proračunske zalihe koriste se za financiranje rashoda nastalih pri otklanjanju posljedica elementarnih nepogoda, epidemija, ekoloških nesreća ili izvanrednih događaja i ostalih nepredvidivih nesreća, te za druge nepredviđene rashode tijekom godine.
U Proračunu su planirana sredstva proračunske zalihe u iznosu od 49.376,86 kuna.
Članak 23.
O korištenju sredstava proračunske zalihe odlučuje načelnik Općine, s tim da pojedinačni iznos kojim načelnik raspolaže ne može biti veći od 17.280,00 kuna.
Načelnik Općine obvezan je svaki mjesec izvijestiti Općinsko vijeće o korištenju proračunske zalihe.
Članak 24.
Raspoloživim sredstvima na računu Općine Stubičke Toplice upravlja načelnik.
Raspoloživa novčana sredstva na računu Općine Stubičke Toplice mogu se polagati u Hrvatsku narodnu banku, poslovnu banku te ulagati u državne vrijednosne papire, poštujući načela sigurnosti, likvidnosti i isplativosti ulaganja.
Odluku o izboru banke iz prethodnog stavka ili ulaganju u državne vrijednosne papire donosi načelnik.
Raspoloživa novčana sredstva na računu Općine Stubičke Toplice ne smiju se ulagati u dionice i udjele trgovačkih društava.
Ostvarene kamate prihod su Proračuna.
Članak 25.
Načelnik može na zahtjev dužnika, uz primjereno osiguranje i kamate, odgoditi plaćanje ili obročnu otplatu duga ako se time bitno poboljšavaju dužnikove mogućnosti otplate duga od kojeg inače ne bi bilo moguće naplatiti cjelokupan dug.
Načelnik može zahtijevati isplatu cjelokupnog duga, čija je naplata odgođena ako koji od obroka nije pravodobno plaćen.
Načelnik može otpisati ili djelomično otpisati potraživanje za koje ne postoji realna mogućnost naplate, a nakon što je ista pokušana u ovršnom postupku radi naplate poreznih dugovanja i ako bi daljnje provođenje postupka ovrhe uzrokovalo Općini dodatni trošak za koji ne postoji mogućnost naplate.
Članak 26.
Općina Stubičke Toplice može se zaduživati uzimanjem kredita, zajmova i izdavanjem vrijednosnih papira.
Općina Stubičke Toplice može se dugoročno zadužiti samo za investiciju koja se financira iz njezinog Proračuna, a koju potvrdi Općinsko vijeće uz suglasnost Vlade Republike Hrvatske, a na prijedlog ministra financija.
Ugovor o zaduživanju sklapa načelnik na osnovi donesenog Proračuna, uz suglasnost Vlade Republike Hrvatske, a na prijedlog ministra financija.
Suglasnost iz stavka 1. ovog članka je sastavni dio ugovora o zaduživanju.
Ukupna godišnja obveza može iznositi najviše do 20 posto ostvarenih prihoda u godini koja prethodi godini u kojoj se zadužuje sukladno Zakonu o proračunu.
Članak 27.
Općina Stubičke Toplice može sklopiti ugovor o javno-privatnom partnerstvu pod uvjetima određenim u Zakonu o proračunu.
Članak 28.
Načelnik Općine Stubičke Toplice i čelnik proračunskog korisnika čiji je osnivač Općina Stubičke Toplice odgovoran je za:
- planiranje i izvršavanje svog dijela proračuna,
- prikupljanje prihoda i primitaka iz svoje nadležnosti i njihovo uplaćivanje u Proračun,
- preuzimanje obveza, verifikaciju obveza, izdavanje naloga za plaćanje na teret proračunskih sredstava i utvrđivanje prava naplate te za izdavanje naloga za naplatu u korist proračunskih sredstava,
- zakonitost, svrhovitost, učinkovitost i za ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima.
Načelnik može za obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka posebnom odlukom ovlastiti druge osobe. Prenošenjem ovlasti prenosi se i odgovornost, čime se ne isključuje odgovornost načelnika.
Članak 29.
Ukupno materijalno i financijsko poslovanje Općine nadzire Općinsko vijeće.
Zakonitost, svrhovitost i pravodobnost korištenja proračunskih sredstava Općine nadzire Ministarstvo financija.
Članak 30.
Odluka o izvršavanju Proračuna za 2010. godinu stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.5.
Donošenje Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2010. godinu.
Jednoglasno je donesen
PROGRAM GRADNJE OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
NA PODRUČJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2010. GODINU
Članak 1.
Ovim Programom određuje se gradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice tijekom 2010. godine i to za:
-javne površine,
-nerazvrstane ceste,
-groblje,
-javnu rasvjetu,
-opskrbu pitkom vodom,
-odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda,
-održavanje čistoće.
Članak 2.
Tablica koja sadrži opis poslova s procjenom troškova i iskazom financijskih sredstava potrebnih za gradnju pojedinih objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te izvor financiranja, sastavni je dio i prilog ovog Programa.
Članak 3.
Program gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2010. godinu, sastavni je dio Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu.
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.6.
Donošenje Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2010. godinu.
Jednoglasno je donesen
PROGRAM ODRŽAVANJA OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
NA PODRUČUJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2010. GODINU
Članak 1.
Ovim Programom utvrđuju se izvori i namjena sredstava za održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture.
Održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture obuhvaća:
- održavanje javnih površina,
- odvodnju atmosferskih voda,
- održavanje nerazvrstanih cesta,
-j avnu rasvjetu i
- održavanje sustava opskrbe pitkom vodom na lokalnom vodovodu Sljeme-Pila-Strmec Stubički.
Članak 2.
Opis poslova po djelatnostima sa izvorima financiranja i procjenom troškova dan je u Tabeli 1. koja je sastavni dio i prilog ovog Programa.
OPIS I OPSEG POSLOVA ODRŽAVANJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
I. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA
1. Za uređenje i održavanje parkova i zelenih površina predviđena su sredstva u iznosu od 230.000,00 kuna, od čega je 10.000,00 kn predviđeno za motorni benzin i dizel gorivo, 25.000,00 kn za električnu energiju za javni sat i fontanu , 45.000,00 kn pribor i alat, flaks za flakserice, ulje za održavanje opreme koja služi za uređenje parkova, pesticide, herbicide. 150.000,00 kn je predviđeno za ocvjećivanje površina na cijelom područjuOpćine koje se obavlja dva puta godišnje, te druge usluge koje su vezane uz parkove: izradu natpisnih ploča, bojenje klupa, manje zemljane radove koji se izvode prema potrebi.
2. Za tekuće održavanje dječjeg igrališta predviđeno je 20.000,00 kn, koje će se potrošiti za bojenje sprava na dječjim igralištima ili eventualni popravak oštećenih elemenata.
II. ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA I ODVODNJA ATMOSFERSKIH VODA
1. Za održavanje javnih puteva i nerazvrstanih cesta planirana su sredstva u iznosu od 1.800.000,00 kn, a utrošiti će se za navoz i razgrtanje kamenog materijala na neasfaltirane ceste, utvrđivanje bankina, izgradnju i održavanje kanala oborinskih voda, sanaciju asfalta, te za čišćenje grmlja i raslinja uz javne puteve i druge radove vezane za kontinuirano održavanje nerazvrstanih cesta i putova.
2. Za čišćenje snijega i posipavanje prometnica u zimskim mjesecima predviđeno je 100.000,00 kn.
3. Za održavanje kanalizacijskog sustava predviđeno je 5.000,00 kn, a podrazumijeva čišćenje i odštopavanje postojeće kanalizacije.
III. JAVNA RASVJETA
1. Troškovi električne energije za osvjetljavanje javnih puteva, površina i cesta iznose 180.000,00 kn.
2. Za materijal za tekuće održavanje predviđeno je 90.000,00 kn, a podrazumijeva održavanje javne rasvjete izmjenom postojećih neispravnih armatura i stavljanje ispravnih.
3. Za uslugu održavanja javne rasvjete predviđeno je 100.000,00 kn.
IV. OPSKRBA PITKOM VODOM – ODRŽAVANJE LOKALNOG VODOVODA
1. Za potrošnju električne energije za klorinatorsku stanicu planirano je 1.000,00 kn.
2. Za uslugu tekućeg i investicijskog održavanja vodovoda predviđeno je 290.000,00 kn, a podrazumijeva popravke na lokalnom vodovodu, te zamjenu neispravnih dijelova.
3. Za laboratorijske usluge ispitivanja kvalitete vode predviđeno je 33.000,00 kn.
Članak 3.
Program održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2010. godinu, sastavni je dio Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu.
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.7.
Projekcija Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010.-2012.godinu.
Jednoglasno je donesena Projekcija Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2010. do 2012. godinu.
Ad.8.
Donošenje Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za razdoblje 2010-2012. godinu.
Jednoglasno je donesen
PROGRAM GRADNJE OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
NA PODRUČJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2010. DO 2012. GODINU
Članak 1.
Ovim Programom određuje se gradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za razdoblje 2010. do 2012. godine i to za:
- javne površine,
- nerazvrstane ceste,
- groblje,
-j avnu rasvjetu,
- opskrbu pitkom vodom,
- odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda,
- održavanje čistoće.
Članak 2.
Tablica koja sadrži opis poslova s procjenom troškova i iskazom financijskih sredstava potrebnih za gradnju pojedinih objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te izvor financiranja, sastavni je dio i prilog ovog Programa.
Članak 3.
Gradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture izvodit će se u suradnji i na zahtjeve mjesnih odbora s područja Općine Stubičke Toplice.
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.9.
Donošenje Analize razvoja sustava zaštite i spašavanja Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu.
Jednoglasno je donesena
ANALIZU RAZVOJA SUSTAVA ZAŠTITE I SPAŠAVANJA
OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2009. GODINU
Tijekom 2009. godine provedene su sljedeće aktivnosti na području Općine Stubičke Toplice:
- veljača 2009.god. – obzirom na procjenu intenziteta ugrožavanja ljudi i dobara od poplava i nepovoljnih hidrometeoroloških uvjeta u mjesecu veljači, Vijećima mjesnih odbora upućen zahtjev za pojačanim nadzorom nad propusnošću vodotoka te odvodnih jaraka uz puteve
- lipanj 2009. god. - održan sastanak sa predstavnikom Državne uprave za zaštitu i spašavanje, PU Krapina, u vezi s ustrojavanjem novog sustava pozivanja pripadnika postrojbi civilne zaštite na području Općine Stubičke Toplice
- provedena je koordinacija i informiranje članova mjesnih odbora o mjerama koje moraju poduzeti u vezi edukacije stanovništva radi sprječavanja požara pri paljenju granja i smeća, te potrošnje vode,
- u suradnji sa Državnom upravom za zaštitu i spašavanje, PU Krapina, revidirani osobni podaci pripadnika postrojbe civilne zaštite opće namjene na području Općine Stubičke Toplice
- izrađen Plan pozivanja Postrojbe civilne zaštite opće namjene na području Općine Stubičke Toplice
- ažurirani podaci o nadležnim pravnim i fizičkim osobama za potrebe službe i ažurnog funkcioniranja komunikacijskog sustava ŽC 112 Krapina
- sklopljen Ugovor o izradi Procjene ugroženosti i Plana zaštite i spašavanja
- prihvaćen Program mjera obvezatne preventivne deratizacije kao posebne mjere za sprečavanje i suzbijanjezaraznih bolesti na području gradova i općina Krapinsko-zagorske županije u 2009. godini, izrađivača Zavod za javno zdravstvo Krapinsko-zagorske županije,
- prihvaćen se Plan provedbe preventivne deratizacije kao posebne mjere za sprečavanje i suzbijanje zaraznih bolesti na području Općine Stubičke Toplice u 2009. godini, izrađivača Zavod za javno zdravstvo Krapinsko-zagorske županije.
- provedena deratizacija u proljeće i jesen 2009. godine, a obuhvatila je: objekt za javnu vodoopskrbu – rezervoar Pila, objekt za uklanjanje otpadnih voda – kanalizacijsku mreža dužine cca 2500 metara, stambene objekti-domaćinstva cca1400, Osnovnu školu Stubičke Toplice, ostali objekte i površine prema uputi predstavnika Zavoda za javno zdravstvo Krapinsko-zagorske županije
- konstantno provođen nadzor nad uređivanjem dvorišta i poljoprivrednih površina u vlasništvu fizičkih i pravnih osoba, te su iste upozoravane na potrebu održavanja takvih površina radi sprječavanja pojave štetnika,
- u nekoliko navrata su vlasnici nekretnina koji su palili korov upozoravani na odredbe Odluke o komunalnom redu, te da ne smiju paliti vatru bez nazočnosti vatrogasaca i prethodne obavijesti komunalnom redaru, kao i o vremenu kad smiju paliti
- dostava podataka Državnoj upravi za zaštitu i spašavanje, PU Krapina, o fizičkoj osobi – obrtniku, sa kojim je ugovoreno čišćenje snježnih nanosa na nerazvrstanim cestama, radi ažuriranja operativnih planova djelovanja u slučaju nepovoljnih hidroloških uvjeta i u nadolazećem zimskom razdoblju za područje Krapinsko-zagorske županije,
- utvrđeno da nema promjena u popisu pravnih i fizičkih osoba koje bi mogle zbrinuti osobe koje se zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta zateknu izvan mjesta stanovanja i s privremenom nemogućnošću povratka u mjesto stanovanja i osoba koje se zateknu u vozilima na prometnicama u slučaju dugotrajnijeg prekida prometa
- izvršeno obavješćivanje građana o radnom vremenu Županijskog centra 112 Krapina
- dva puta mjesečno provodi se kontrola vode za piće lokalnog vodovoda
- radi provođenja monitoringa izvorišta Dobre vode sklopljen Ugovor o uzimanju i laboratorijskoj analizi vode iz izvorišta sa Zavodom za javno zdravstvo Krapinsko-zagorske županije
- donesena Odluka o agrotehničkim mjerama na poljoprivrednom zemljištu i o mjerama za uređivanje i održavanje poljoprivrednih rudina na području Općine Stubičke Toplice
- proveden postupak davanja koncesije za obavljanje dimnjačarskih usluga i sklopljen Ugovor o obavljanju dimnjačarske službe na području Općine Stubičke Toplice
- postignut sporazum o imenovanju zajedničkog člana u Upravno vijeće Zagorske javne vatrogasne postrojbe sa Općinom Marija Bistrica, Općinom Gornja Stubica i Gradom Donja Stubica.
Analiza razvoja sustava zaštite i spašavanja Općine Stubičke Toplice za 2009. godinu objavit će se u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.10.
Donošenje Smjernica za organizaciju i razvoj sustava zaštite i spašavanja na području Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu.
Jednoglasno su donijete Smjernice za organizaciju i razvoj sustava zaštite i spašavanja na području Općine Stubičke Toplice za 2010. godinu.
Ad.11.
Donošenje Odluke o sufinanciranju željezničkog prijevoza učenika srednjih škola s područja Općine Stubičke Toplice.
Jednoglasno je donesena
ODLUKA
O SUFINANCIRANJU ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA UČENIKA SREDNJIH ŠKOLA
Članak 1.
Općina Stubičke Toplice sufinancirat će mjesečne željezničke karte za prijevoz učenika I., II., III. i IV. razreda srednjih škola, s područja Općine u visini od 75% od iznosa mjesečne željezničke karte u 2010.godini.
Za učenike kojima Krapinsko-zagorska županija sufinancira mjesečne željezničke karte u visini od 50%, Općina će sufinancirati mjesečne željezničke karte u visini od 50%.
Članak 2.
O sufinanciranju mjesečnih željezničkih karata za prijevoz učenika I., II., III. i IV. razreda srednjih škola sklopit će se ugovor sa HŽ Putnički prijevoz d.o.o. i sufinanciranje će se vršiti uplatom subvencioniranog iznosa na žiro račun HŽ Putnički prijevoz d.o.o. temeljem računa uz koji se dostavlja popis koji mora sadržavati ime i prezime, adresu stanovanja, naziv škole i razred, relaciju te iznos subvencije.
Članak 3.
Ova Odluka se primjenjuje za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2010. godine.
Članak 4.
Odobrava se zaključivanje Ugovora sukladno članku 1. Odluke.
Članak 5.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Ad.12.
Donošenje Odluke o sufinanciranju željezničkog prijevoza studenata s područja Općine Stubičke Toplice.
Jednoglasno je donesena
O D L U K A
o sufinanciranju mjesečnih željezničkih karata za studente
Članak 1.
Općina Stubičke Toplice sufinancirat će mjesečne željezničke karte za prijevoz studenata (redovnih i izvanrednih) s područja Općine u visini od 85% od iznosa mjesečne željezničke karte u 2010.godini.
Članak 2.
O sufinanciranju mjesečnih željezničkih karata za prijevoz studenata sklopit će se ugovor sa HŽ Putnički prijevoz d.o.o. i sufinanciranje će se vršiti uplatom subvencioniranog iznosa na žiro račun HŽ Putnički prijevoz d.o.o. temeljem računa uz koji se dostavlja popis koji mora sadržavati ime i prezime, adresu stanovanja, naziv fakulteta ili visoke škole koju student pohađa, relaciju te iznos subvencije.
Članak 3.
Ova Odluka se primjenjuje za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2010. godine.
Članak 4.
Odobrava se zaključivanje Ugovora sukladno članku 1. Odluke.
Članak 5.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.
Završeno:19,00 sati
KLASA:021-05/09-01/35
URBROJ:2113/03-01-09-2
Stubičke Toplice, 09.12.2009.
Predsjednik Općinskog vijeća |
|
Općine Stubičke Toplice |
|
Stjepan Sokač |